Naše služby
Nabízíme výběr tří druhů zpracování mzdové agendy ve třech různých cenových relacích dle její složitosti:
Základní provedení
Na základě soupisek, hlášení, pracovních smluv a platových výměrů zhotovených zákazníkem zpracujeme pořízení dat, vytiskneme výplatní lístky, šekový materiál a potřebné sestavy a předáme ke kontrole a dalšímu zpracování zákazníkovi. Nepotvrzujeme příjmy na žádost pracovníka, ani organizací.
Rozšířené provedení
Na základě požadavků zákazníka a z patřičných podkladů zhotovíme výplatní lístky, šekový materiál, sestavy a provedeme jejich kontrolu. Potvrzujeme příjmy na žádost pracovníka i organizací.
Úplné provedení
Na základě požadavků zákazníka a z patřičných podkladů zhotovíme pracovní smlouvy, platové výměry, platové postupy, osobní příplatky a ostatní potřebné tiskopisy. Při ukončení pracovního poměru zhotovíme doklad o ukončení pracovního poměru, zápočtový list, evidenční list a odhlášku pracovníka u OSSZ. Zpracujeme výplatní lístky, šekový materiál a potřebné sestavy, provedeme jejich kontrolu. Potvrzujeme příjmy na žádost pracovníka i organizací.
Každé toto zpracování je zpoplatněno dle náročnosti prací a je upraveno ceníkem prací, který je k nahlédnutí na našem pracovišti a je platný pro všechny zákazníky
(cena za 1 pracovníka se pohybuje od 114,- Kč do 122,- Kč).
Ekonomická rozvaha pro zpracování mezd formou služby je jednoznačně výhodná, protože:
Nemalou výhodou zpracování mezd formou naší služby je, že hlídáme veškeré potřebné podklady, které předkládáte ke kontrolám FÚ, OSSZ, zdravotním pojišťovnám atd a v případě nemoci pracovnici zastoupíme a mzdy zhotovíme v domluveném termínu. Rovněž podklady lze zasílat elektronicky (sestavy, mzdové listy, pracovní smlouvy), takže můžeme
zpracovávat mzdy i vzdálenějším subjektům.
Výpočet nákladů, pokud firmě zpracovává mzdovou agendu mzdová účetní (počítáno na 1 měsíc, náklady za rok poděleny 12). Firma má 20 lidí, mzdová účetní pracovní úvazek 1.0. Průměrná mzda u této profese činí cca 25.000,- Kč hrubého, počítáme pouze s nižší částkou:
Výpočet nákladů, pokud si mzdy nechá zpracovat naší firmou:
Rozdíl mezi těmito zpracováními je 19.200,- Kč úspora ve prospěch naší firmy, to celé x 12.
Jak probíhá zpracování:
Zákazník předá podklady SŠ v předem domluveném termínu po ukončení měsíce a na základě podkladů je zhotoveno celé měsíční zpracování včetně příkazů k úhradě, které zpracováváme i formou diskety pro přímé odeslání peněžnímu ústavu, hlášení zdravotních pojišťoven, přehledů o výši pojistného a vyplacených dávkách atd. Zájemcům zpracováváme rovněž pracovní smlouvy, platové výměry včetně zápočtů let praxe. Zhotovujeme evidenční listy a přihlášky a odhlášky pracovníka, které odesíláme elektronicky na portál ČSSZ.
Navštěvujeme pravidelně školení o daních, nemocenském a sociálním pojištění, zdravotním pojištění, nebo o ročním zúčtování daní. Jsme spolehlivými partnerkami svých zařízení a kdykoliv jsme ochotny poradit nebo pomoci vyřešit jakýkoliv problém.
Při zpracování mezd používáme profesionální a osvědčený mzdový program, ošetřený dle platných zákonů, zaručujeme ochranu dat a pracoviště je hlídáno bezpečnostní agenturou . Rovněž mlčenlivost o mzdové agendě je samozřejmostí. Bez souhlasu subjektu nepodáváme žádné informace ani údaje. Pokud dá subjekt souhlas, předáváme některé údaje (např. pro ÚIV, výkaz ISP apod.) přímo , bez nutnosti zásahu subjektu.
Jednání se zákazníkem probíhá podle následujících pilířů:
Základní provedení
Na základě soupisek, hlášení, pracovních smluv a platových výměrů zhotovených zákazníkem zpracujeme pořízení dat, vytiskneme výplatní lístky, šekový materiál a potřebné sestavy a předáme ke kontrole a dalšímu zpracování zákazníkovi. Nepotvrzujeme příjmy na žádost pracovníka, ani organizací.
Rozšířené provedení
Na základě požadavků zákazníka a z patřičných podkladů zhotovíme výplatní lístky, šekový materiál, sestavy a provedeme jejich kontrolu. Potvrzujeme příjmy na žádost pracovníka i organizací.
Úplné provedení
Na základě požadavků zákazníka a z patřičných podkladů zhotovíme pracovní smlouvy, platové výměry, platové postupy, osobní příplatky a ostatní potřebné tiskopisy. Při ukončení pracovního poměru zhotovíme doklad o ukončení pracovního poměru, zápočtový list, evidenční list a odhlášku pracovníka u OSSZ. Zpracujeme výplatní lístky, šekový materiál a potřebné sestavy, provedeme jejich kontrolu. Potvrzujeme příjmy na žádost pracovníka i organizací.
Každé toto zpracování je zpoplatněno dle náročnosti prací a je upraveno ceníkem prací, který je k nahlédnutí na našem pracovišti a je platný pro všechny zákazníky
(cena za 1 pracovníka se pohybuje od 114,- Kč do 122,- Kč).
Ekonomická rozvaha pro zpracování mezd formou služby je jednoznačně výhodná, protože:
- zařízení odpadnou náklady za instalaci a údržbu mzdového programu,
- odpadnou náklady na různá potřebná školení, kterých je ve mzdové oblasti cca až 6 ročně, - náklady na literaturu a materiál – papír, toner do tiskárny, optický válec
- v neposlední řadě nezanedbatelné náklady na pracovníka – což činí plat pracovníka a odvody.
Nemalou výhodou zpracování mezd formou naší služby je, že hlídáme veškeré potřebné podklady, které předkládáte ke kontrolám FÚ, OSSZ, zdravotním pojišťovnám atd a v případě nemoci pracovnici zastoupíme a mzdy zhotovíme v domluveném termínu. Rovněž podklady lze zasílat elektronicky (sestavy, mzdové listy, pracovní smlouvy), takže můžeme
zpracovávat mzdy i vzdálenějším subjektům.
Výpočet nákladů, pokud firmě zpracovává mzdovou agendu mzdová účetní (počítáno na 1 měsíc, náklady za rok poděleny 12). Firma má 20 lidí, mzdová účetní pracovní úvazek 1.0. Průměrná mzda u této profese činí cca 25.000,- Kč hrubého, počítáme pouze s nižší částkou:
hrubá mzda pracovnice | 15.000,- Kč |
odvody soc. a zdrav. za organizaci 34 % | 5.100,- Kč |
udržování mzdového programu | 1.000,- Kč |
tonery, optické válce, technické náležitosti | 500,- Kč |
papír a jiný kancelářský materiál | 200,- Kč |
školení k legislativě | 750,- Kč |
zákony, literatura k problematice | 250,- Kč |
C e l k e m | 22.800,- Kč |
Výpočet nákladů, pokud si mzdy nechá zpracovat naší firmou:
základ mezd (20 pracovníků firmy) | 2.400,- Kč |
ostatní (el. přenosy, výkazy atd) | 600,- Kč |
C e l k e m | 3.000,- Kč |
DPH 20 % pro rok 2012 | 600,- Kč |
C e l k e m | 3.600,- Kč |
Rozdíl mezi těmito zpracováními je 19.200,- Kč úspora ve prospěch naší firmy, to celé x 12.
Jak probíhá zpracování:
Zákazník předá podklady SŠ v předem domluveném termínu po ukončení měsíce a na základě podkladů je zhotoveno celé měsíční zpracování včetně příkazů k úhradě, které zpracováváme i formou diskety pro přímé odeslání peněžnímu ústavu, hlášení zdravotních pojišťoven, přehledů o výši pojistného a vyplacených dávkách atd. Zájemcům zpracováváme rovněž pracovní smlouvy, platové výměry včetně zápočtů let praxe. Zhotovujeme evidenční listy a přihlášky a odhlášky pracovníka, které odesíláme elektronicky na portál ČSSZ.
Navštěvujeme pravidelně školení o daních, nemocenském a sociálním pojištění, zdravotním pojištění, nebo o ročním zúčtování daní. Jsme spolehlivými partnerkami svých zařízení a kdykoliv jsme ochotny poradit nebo pomoci vyřešit jakýkoliv problém.
Při zpracování mezd používáme profesionální a osvědčený mzdový program, ošetřený dle platných zákonů, zaručujeme ochranu dat a pracoviště je hlídáno bezpečnostní agenturou . Rovněž mlčenlivost o mzdové agendě je samozřejmostí. Bez souhlasu subjektu nepodáváme žádné informace ani údaje. Pokud dá subjekt souhlas, předáváme některé údaje (např. pro ÚIV, výkaz ISP apod.) přímo , bez nutnosti zásahu subjektu.
Jednání se zákazníkem probíhá podle následujících pilířů:
- Seznámení se zákazníkem, podpis dohody o spolupráci a předání podkladů
- Pořízení všech údajů do mzdového programu – osobní údaje i údaje o firmě
- Samotné zpracování mezd a výstupů pro zákazníka podle jeho potřeb a v termínech, které si určí zákazník
- Forma předání mezd (poštou, osobní převzetí, část podkladů zaslaných elektronicky)